Uztici savu atpūtu
profesionāļiem!

Ceļojumu atskaites

Mūsu ceļojums uz Kipru.

Gandrīz divas nedēļas mēs ceļojām pa Kipru un paspējām pabūt visos kūrorta reģionos. Visām pilsētām piemīt savs šarms. Visa ceļojuma laikā mēs dzīvojām trīs viesnīcās- Zening, Azia un Crystal Springs. Visas trīs viesnīcas varam ieteikt jums, bet tomēr katra viesnīca ir domāta dažāda dzīves stila cilvēkiem. Bet paralēli šīm viesnīcām mēs atradām arī citas lieliskas viesnīcas, ko varam ieteikt saviem tūristiem, tāpēc tuvākajā laikā gaidāt atjauninājumus mūsu mājas lapā.
No viss lielāko iespaidu uz mums atstāja kūrorts Ayia Napa, kas ir slavena ar savu nakts dzīvi un kristāldzidro ūdeni. Šo kūrortu arī bieži dēvē par otro Ibizu. Bet pats svarīgākais, ka šeit ir lieliskas pludmales, ļoti daudz restorānu un daudz dažādu veikaliņu, kur var iegādāties visu ko sirds vēlas. Bet ir viens neliels mīnuss šeit gandrīz nav augstas klases viesnīcu, kas atrastos pirmajā līnijā. Burtiski 5 km attālumā atrodas otrais kūrorts, kurā mēs pabijām - Protaras. Un šeit jau ir vairāk pludmales viesnīcu.

Kā izrādījās Kiprā dzīvo ļoti daudz krievvalodīgo un ir krievu radio, ēdienkartes restorānos un gandrīz visos veikalos pārdevēji runā krievu valodā.
Par Kipru var runāt un runāt, tāpēc , ja jūs vēlaties doties lieliskā ceļojumā nākat pie mums uz biroju un mēs jums pastāstīsim.

Atsauksme par ceļojumu uz Ēģipti
Šis bija var teikt mūsu kāzu ceļojums. Pirmo reizi dzīvē toreiz izmantojām ta saucamo “Karsto ceļazīmi”.

Ēdināšanas veids: AI
Dienu skaits: 10
Ceļojuma laiks: novembra sākums

Kā saucās viesnīca, kurā bijām apmetušies – neatceros, un arī fotogrāfijās iemūžinājuši neesam, jo tajā brīdī tas nelikās svarīgi, bet nožēlojām to, kad taisījāmies doties otrreiz uz Ēģipti.
Viesnīca bija 3* otrajā līnijā, ar iespēju tikt līdz jūrai caur citas, klasi augstākas, viesnīcas teritoriju.
Šo viesnīcu atradām mēs paši nejauši aģentūras mājas lapā, kaut kur plašajā viesnīcu sarakstā, nevis izvēlējāmies no tām, kuras bija plaši izreklamētas mājaslapā, kas arī ne visai patika aģentūrā, jo neviens no pārstāvjiem neesot bijis tajā un nevarēja apsolīt, ka viss būs
kārtībā, bet par to brīdināja un mēs paši nolēmām,ka tomēr dosimies tieši uz to viesnīcu.
Ēdināšana arī bija tajā viesnīcā, kura bija klasi augstāka tā kā abas bija viena tīkla viesnīcas.
Pati viesnīca bija vienkārša, bet tīra un mājīga. Tiesa, pirmajā naktī mums traucēja tekošais ūdens trubās, kuras gāja tieši caur mūsu istabu, bet no rīta administratoram pajautājām, vai nav iespējams samainīt istabas un mums iedalīja pat labāku istabu 5.stāvā un ar skatu uz jūru.

Ekskursijas:
1.Piramīdas un Kaira
Pirmos tūris bez šaubām izvēlējāmies uz slavenajām Ēģiptes piramīdām un Ēģiptes galvaspilsētu Kairu. Braucām ļoti ilgi, bet tas bija tā vērts. Kaut reizi dzīvē tas noteikti jāredz katram! Bija arī autobusa ekskursija pa Kairas pilsētu un pusdienas uz kuģīša Kairā.
Bijam arī slavenajā Kairas muzejā.

2.Luksora
Šī ekskursija bija kā nokļūt pavisam citā pasaulē. Pa ceļam redzējām kā dzīvo vietējie iedzīvotāji un ar ko nodarbojas. Pati Luksora ir ļoti skaista un neaizmirstama vieta. Tāpat Luksorā tā pa īstam uzzinājām, kas ir tēja Karkadē.
Tikuši pāri Nīlai, redzot arī krokodilus, pusdienojām vietējā kafejnīcā un devāmies apskatīt arī kapenes. Godīgi sakot, kapenes tā īsti ne ar ko neaizrāva, bet par cik savā laikā vēsturē bija jāmācās, tad bija interesanti paskatīties arī dzīvē, kas tad tas tāds ir. Otrreiz nebrauktu.

3. Šovs – 1001 nakts un muzikālās strūklakas
Pirmo reizi dzīvē arī uzzinājām, kas ir muzikalās strūklakas – patika ļoti. Tas notika, ja nemaldos, viesnīcā Alfaleilavaleila.

4. Brauciens ar kuģīti uz salu “Paradise”
Šī laikam ir izklaide kas vairāk vai mazāk, bet patīk tomēr visiem. Vesela diena uz kuģīša – sauļošanās uz “vientuļas salas”, tāpat bija iespēja arī nirt ar akvalangu un apskatīt Sarkanās jūras zemūdens pasauli.

5. Brauciens ar zemūdeni
Likās iespaidīgi viss, ko redzējām ekskursijas laikā – dažādās zivis un citi jūras iemītnieki, nogrimuša kuģa vraks, koraļļi un jautrais akvalangists.

Ekskursijās devāmies katru otro dienu, tā kā pēc tālajiem braucieniem (Kaira, Luksora) ļoti bija vēlēšanās atpūsties un pabūt arī pludmalē. Toreiz 10 dienas likās ļoti daudz, jo tas bija pirmais tik ļoti tālais ceļojums un arī pirmais lidojums ar lidmašīnu gan man, gan vīram, tāpēc jau 7.dienā nebija vēlēšanās iet ārā pat no istabas. Ļoti jutāmies noguruši arī no neizsīkstošās tirgotāju uzmanības, kā tikko parādījāmies ārpus viesnīcas.

***Kopumā ceļojums patika – viss bija noorganizēts visaugstākajā līmenī, nekur nebija nekādas aizkavēšanās vai nepatīkami brīži, arī ēdiens bija kvalitatīvs un dažāds.

Atsauksme par ceļojumu uz Ēģipti

Ēdināšanas veids: AI
Dienu skaits: 7
Ceļojuma laiks: novembra beigas
Viesnīca: Sunrise Holidays resorts 4*

Tajā brīdi ceļojuma devāmies kopā ar draugiem un diviem maziem bērniem (1.5 un 2 gadi).
Viesnīca bija ļoti plaša, tīra un mājīga.
Arī viesnīcas teritorija bija diezgan sakopta un skaista. Teritorijā bija: pludmales bārs, bērnu laukums, katru dienu iespēja izvizināties kamieļa mugurā un daudzas citas iespējas.

No viesnīcas pakalpojumiem:
Tenisa korta izmantošana (raketes un bumbiņas gan par atsevišķu samaksu varēja iznomāt);
Galda teniss;
Šautriņas;
3x ēdināšana;
Uzkodas un saldējums pludmales bārā;
Vietējie alkoholiskie dzērieni un sulas;
Bērnu mini-klubs (no 4 g.v.);
Bērnu ratiņu noma;
Vizināšanās ar “banānu”;
Lidināšanās ar izpletni aiz motorlaivas;
Iespēja iemācīties un peldēt ar vēja dēli u.c.;
Viss bijis ļoti labi.

Atsauksmes par ceļojumu uz Turciju

Turcijas pilsēta – Antālija;
Ēdināšanas veids: HB
Ceļojuma dienu skaits: 7
Ceļojuma laiks: aprīļa beigas
Viesnīca: Grand Ring hotel 3* (Kemer); Herakles Thermal hotel 3* (Pamukkale) + viesnīca “XXX”3*

Iegājām birojā un mums piedāvāja doties ceļojumā uz Turciju ar 50% atlaidi.
Sākuma ļoti šaubījāmies par šādu darījumu, bet palasot atsauksmes un citu cilveku pieredzi, sapratām, ka tas ir pa īstam un tā nav mānīšanās, tāpēc beigās savācāmies no ģimenes 8 cilvēki.
Ceļojuma laikā dzīvojām 3 viesnīcās un tās visas bija 3*.
Ēdināšanas bija brokastis un vakariņas, tā kā pa dienu bija paredzētas ekskursijas un pārbraucieni.
Toreiz var teikt izbraucam t tiešām daudz un redzējām arī – bijām paklāju ražotnē, juvelierfabrikā un veikalā, Efesā, uz Karpuznaldirana ūdenskritumu, turku pirtī, pilsētā Pamukkale apmeklējām termālos baseinus un Hierapoli.
Bijām arī braucienā ar jahtu uz daļēji nogrimušo pilsētu Kekova un autobusa ekskursijā uz pilsētu Mira.
Ļoti intersanti likās doties uz kādu vietējo mandarīnkoku audzētavu un pašiem lasīt mandarīnus. Viena dienu pavadījām ļoti jautrā atpūtā uz jahtas.
Šī ceļojuma laikā mēs gan uz Turciju kā vietu, gan uz turkiem sākām skatīties pavisam citām acīm, redzējām to, ko nekad nebūtu redzējuši esot kūrortā un guļot pludmalē vien.

Tāpat sapratām, ka atpūtai ar bērniem Turcija ir īstā vieta, jo pat 3* viesnīcās viss likās daudz vairāk piemērots atpūtai ar bērniem, viss tāds košāks un krāšņāks, un jautrāks.
Ar Ēģipti patiesībā pat neatļaujamies salīdzināt, lai arī ļoti gribas – tomēr šīs ir pilnīgi dažādas vietas, katra ar pavisam citiem uzskatiem un vēsturi.
Turcijā viss likas tuvāk Eiropas dzīvesveidam, arī ēdiens bij daudz garšīgāks un dažādāks.

No viesnīcām vislabākā likās “Grand Ring hotel”. Ļoti laba virtuve, cena bija iekļauts ēdiens pat no ķīniešu virtuves, kura atradās nedaudz nost no galvenās ēdamzāles, līdz ar to mēs par to uzzinājām tikai pēdējā vakarā.
Ļoti plaša un skaista viesnīca. Kā paskaidroja mūsu gids, viesnīca esot celta un domāta vairāk vācu tūristu auditorijai. Jā, starpcitu, gids bija krievu tautības, bet visu bērnību dzīvojis un joprojām dzīvo un strādā Turcijā, līdz ar to par Turciju mācēja stāstit tiešām daudz un interesanti. Gids bija ļoti jautrs, ar labu humora izjūtu - var teikt gids visiem gidiem. Mes tā nopratām, ka viņš nestrādāja ne zem vienas kompānijas, bet pats par sevi.

Atsauksme par Parīzi, Veronu, Čehoslovākiju
Šis bija brauciens ar kori.
Braucām uz koru festivālu Francijā. Kopumā brauciens ilga 10 dienas. Pirmo nakti pavadījām autobusā.
Pa ceļam apstājāmies Prāgā, Veronā, Monako, Parīzē un Berlīnē. Katrā vietā pavadījām vienu dienu, izņemot Francijā, kur mazā pilsētiņā dzīvojām 4 dienas .
Pamatā mums bija klasiskās pilsētas ekskursijas, Prāgā apskatījām Kārļa tiltu, slaveno Prāgas pulksteni, muzeju (neatceros gan kādu) u.c.
Parīzē apmeklējām Sv.Sirds baziliku, Eifeļtorni, Sv.Dievmates katedrāli, Luvru u.c.
Veronā bijām pie Romeo un Džuljetas balkona, apskatījām amfiteātri u.c.
Šis bija pirmais tālais ceļojums manā dzīvē un lai arī katrā vietā pavadījām salīdzinoši maz laika, tomēr pirmie iespaidi ir palikuši joprojām.
Ka pilsēta visvairāk patika Parīze, ši ir vieta, uz kuru noteikti kādreiz aizvedīšu arī savu ģimeni. Bet paši sakistākie dabas skati bija Itālijā Monako pusē.
Paldies Antario par oraganizāciju!

Atskaite par braucienu uz Horvātiju

Labdien visiem! Mans vārds ir Ilona. Es biju pirmā, kas šajā rudens sezonā sāka atvaļinājumu stafeti. Šoreiz es apmeklēju burvīgu Horvātiju ar savu silto Adrijas jūru! Šī ir valsts, kur ir vistīrākais jūras sāls, kalnos ganās ēzeļi, vakaros skan ģitāra, un tūristi negrib atgriezties mājās! Es devos uz nedēļu 15. augustā. Laiks bija brīnišķīgs, dažreiz pat pārāk karsts! +30 +35 ēnā! Ūdens +27 +28!

Mēs bijām Horvātijas dienvidos, netālu no Bosnijas un Hercegovinas. Izpētījām kultūras un dabas vietas! Objekti apmeklēšanai katrai gaumei un krāsai!Šeit jums un senie cietokšņi ar savu gadsimtu ilgu vēsturi un niršana ar romantiskiem līčiem un bagāta ekskursijas programma!

Arī devamies uz skaisto senu Mostaras pilsētu ar savu slaveno tiltu. No kuras līdz šim zēni lec upē, lai pierādītu savu vīrišķību! No visvairāk neaizmirstamā tas bija izbrauciens uz nacionālo vakaru.

Lai nokļūtu restorānā, mēs braucām stundu ar motorlaivu, starp augstkalniem un mandarīnu plantācijām. Ierodoties, restorāns izradās ar skaistu skatu uz saulrietu kalnos, pie horvātu mūzikas. Atmiņas ir neaizmirstamas!

Cilvēki Horvātijā, tāpat kā visur dienvidos, ir ļoti viesmīlīgi un priecīgi!
Atgriežoties mājās, bija vēlme tur atgriezties atkal, jo tik daudz neredzējam!
Ja jums ir iespēja apmeklēt šo brīnišķīgo vietu, nepalaid garām to!
Un kādas ir jūsu domas par Horvātiju?

Antario SIA ir noslēdzis 2016.gada 6.jūnijā līgumu Nr. SKV-TL-2016/16 ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru par atbalsta saņemšanu pasākuma “Starptautiskās konkurētspējas veicināšana” ietvaros, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds