Uztici savu atpūtu
67 283 882
200 80 600

Dienvidtaizeme, Tropisko salu kruīzs

Antario.lv   »   Avio ekskursiju tūres   »   Taizeme   »   Dienvidtaizeme, Tropisko salu kruīzs

Miers, prieks, gaviles, sajūsma, aizmiršanās, atklājumi, piedzīvojumi dvēselei un sirdij – ir tas, pēc kā ilgojamies. Taizemes dienvidi ar smaragdzaļajām salām, gleznainajiem līcīšiem, noslēpumainajām alām un grotām, garajām baltajām pludmalēm, kokospalmu birzīm okeāna krastā, džungļu aicinājumu – sniedz neatkārtojamu atpūtu un veldzi mūsu izslāpušajam ķermenim un garam.

Bangkoka – Krabi – Lanta – Koh Ngai – Bangkoka

1. diena
10:20 tikšanās Rīgas lidostā. 12:20 -13:30 lidojums Rīga – Helsinki . 17:05 lidojums Helsinki – Bangkoka. Nakts lidmašīnā.

2. diena
07:25 ierašanās Bangkokā, sauktu arī par Enģeļu pilsētu, kurā spožie tempļi, modernie debesskrāpji un greznie iepirkšanās centri slejas pāri simtgadīgo namu pagalmiem, kur nereti mājo nabadzība. Sākam Bangkokas ekskursiju - apskatīsim ķīniešu kvartālu ar Zelta Budas Templi Wat Trimit, dosimies braucienā laivā pa Čauprajas upi un kanāliem, vērojot nesteidzīgo dzīvi krastā.Kopīgas pusdienas. Wat Arun – krāšņais Rītausmas Templis.Nakts viesnīcā Bangkokā.
Izvēlei vakarā: Vakariņas viesnīcā Baiyoke Sky.

3. diena
Turpinām iepazīt Bangkokas kultūrvēsturisko mantojumu - gulošā Budas templi Wat Po ar pirmo universitātiun grandiozo karaļu pils un tempļu kompleksu ar vienu no budistu pielūgsmes objektiem - Smaragda Budu un1782. gadā celto Grand Palace. Pusdienojam lieliskā restorānā un dodamies uz lidostu, lai nokļūtu Krabi – nesen vēl klusu zvejnieku ciematu, kas pāraudzis iecienītā kūrortā, piesaistot ikvienu ar neskartās dabas ainavām, gleznainajiem smilšu liedagiem. Tās iemīļojuši ceļotāji, kam tīk peldēties, garšīgi paēst un laiski pagulēt saulītē tālu prom no cilvēku drūzmas. Iekārtošanās viesnīcā Krabi un brīvs laiks atpūtai.

4. diena
Šodien baudīsim dabas skaistumu, apmeklējot četras saliņas - Poda, Tab, Chicken un Taloo. Brauciens garastu laivās, vērojot nelielās gleznainās saliņas, dzidros ūdeņus un tās iemītniekus. Būs laiks peldēm un atpūtai pie jūras. Pusdienas.Nakts viesnīcā Krabi.Izvēlei: Thai kulinārijas kursi.

5. diena
Rīta pusē ceļš uz džungļu safari - ceļojums caur kaučukkoku birzīm un pirmatnējiem džungļiem ar eksotisku augu, dzīvnieku un putnu valsti, ar ceļojumu ziloņa mugurā, ar pastaigām pa dabas takām. Nakts viesnīcā Krabi.

6. diena
Pēc brokastīm atvadāmies no Krabi rosības, lai dotos tālāk uz vairāku salu grupu, kas draiskulīgi izvietojušās netālu no kontineta. Pazīstamākās ir divas - Koh Lanta Noi jeb Mazā Lanta sala un mūsu galamērķis - tūristu iecienītā Koh Lanta Yai jeb Lielā Lanta sala. Dabīgas ainavas, pirmatnīgas smilšu pludmales, džungļu audzes un meži, kā arī daudzkrāsainā zemūdens pasaule ar koraļļu rifiem – tā ir dienvidu salu bagātība un lepnums. Lantā draudzīgi sadzīvo un neatkārtojamu kolorītu veido budisti, tajiešu ķīnieši, musulmaņi un arī savdabīgie jūras čigāni. Transfērs uz viesnīcu. Nakts viesnīcā Lantā.

7. diena
Šodien Lanta – tās šarmantā vecpilsēta ar romantisko krastmalu pie mola, Sea Gypsyjeb jūras čigānu ciematu, kur dzīve rit savu ierasti nesteidzīgo gaitu.Baudām pludmales priekus. Nakts viesnīcā Lantā.

8. diena
Diena laiskai atpūtai. Ar laivu dosimies Koh Rok Noi , lai snorkelētu un atpūstos. Brīvs laiks Ao Man Sain pludmalē. Pusdienas, Pēcpusdienā apstāsimiesm Koh Haa līcītī, lai izbuadītu ūdens priekus. Vakarpusē atgriešanās Lantas salā. Nakts viesnīcā.

9. diena
Dodamies tālāk uz Koh Ngai salu. Ngai sala – šī romantiskā kalnainā sala ar ekskluzīvo balto smilšu pludmali un  kristāldzidro jūras ūdeni ir perfekta atpūtas vieta, lai norobežotos no cilvēku burzmas un steigas. Nakts viesnīcā Koh Ngai.

10. diena
Šo dienu veltīsim jūras skaistuma baudīšanai un piedzīvojumiem.Laivās braucam apskatīt virkni mazo saliņu - Koh Kradan, Koh Chuak, Koh Ma un beidzot arī Koh Muk. Tās pašā centrā atrodas spoži smaragdzaļa ūdens acs – t.s. Smaragda ala - Emerald Cave jeb Thom Morakot – viena no fantastiskākajām apskates vietām, dabas radīts brīnums. Nopeldot tumsā 80 m cauri 10 metru augstam klints tunelim, kura neliela daļa ir virs ūdens līmeņa, nokļūsiet salas centrā - krāterī ar teiksmainu pludmali. Leģendas vēsta, ka tur apslēpti pirātu dārgumi. Pusdienas. Laiks peldēm, snorkelēšanai un atpūtai. Brīvs vakars. Nakts viesnīcā Koh Ngai. Vakariņas viesnīcā.

11. diena
Brīvs rīts atpūtai līdz pārbraucienam uz Trang, no kurienes lidojam uz Bangkoku. Vakara transfērs uz viesnīcu

12. diena
Pēc agrajām brokastīm, transfērs uz lidostu. 09:05 – 14:5 lidojums Bangkoka – Helsinki. 16:15 – 17:25 lidojums Helsinki – Rīga.

Ceļojuma cenā ietilpst:
lidojuma biļetes Rīga – Bangkoka – Rīga, iekšzemes pārlidojumi;
transporta pakalpojumi ceļojuma laikā;
naktsmītnes viesnīcās divvietīgā numurā;
10 brokastis, 5 pusdienas, 1 vakariņas;
Taizemes vīzas izmaksas LR pilsoņiem;
aprakstā minētās ekskursijas un objektu ieejas biļetes;
grupas vadītāja pakalpojumi latviešu valodā un angliski runājošs vietējais gids.

Papildus:
programmā neminētu pasākumu un objektu apmeklēšanas izmaksas;
veselības apdrošināšana ārzemju ceļojumam;
Taizemes vīzas izmaksas nepilsoņiem;
dzeramnauda šoferiem un  personālam;
piemaksa par vienvietīgu numuru – 480 EUR.