Uztici savu atpūtu
profesionāļiem!

Rādžastāna 9 nakts tūre

Antario.lv   »   Avio ekskursiju tūres   »   Indija   »   Rādžastāna 9 nakts tūre

1. diena
Ierašanās Indijas galvaspilsētā – Deli. Nakts viesnīcā.

2. diena
Šodien mūs sagaida iepazīšanās ar Jauno un Veco Deli. Apskatīsiet Džama Masdžid – lielāko Indijas templi. Sarkano cietoksni, kas būvēts no sarkanajām smiltīm. Tālāk apskatīsiet Sarkanā cietokšņa sienas. Turpināsiet ekskursiju Jaunajā Deli. Vēlāk transfērs uz Agru – pilsētu, kur atrodas slavenais Tadžmahals. Atpūta un nakts viensīcā.

3. diena
Izbrauciens uz Tadžmahalu. Pabūsiet šajā unikālajā celtnē – mīlestības simbolā, ar apbrīnojamu arhitektūru. Atgriešanās viesnīcā uz brokastīm. Velāk dosieties uz Agras cietoksni, kā sienas celtas no sarkanajām smiltīm, cietoksnī greznas zāles un telpas. Varēsiet apmeklēt amatniekus, kas nodarbojas ar marmora kalšanu, varēsiet apskatīt arī gatavos darbus. Nakts Agrā.

4. diena
Pēc brokastīm transfērs uz Džaipuru. Pa ceļam apskatīsiet Fatehlur Sukri – “spoku pilsētu”, Imperatora Akbara pamesto pilsētu. Čand Baori aka – tas ir iespaidīgs arhitektūras nocietinājums, dziļa un plaša aka, kam apkārt vijas akmens siena un trepes no 3500 pakāpieniem. Nakts viesnīcā.

5. diena
Šorīt dosimies uz Fort Amber. Šejienes transports ir daudzkrāsaini ziloņi. Tāpat iespējams turp doties kājām vai ar džipu. Džaipuras pils un muzeja apmeklējums, kur glabājas karaliskie priekšmeti.  Vakarā apmeklēsiet templi Birla Mandir – Džaipuras baltā marmora templi, kas vakaros tiek krāšņi izgaismots. Nakts viesnīcā.

6. diena
Pēc agrām brokastīm transfērs uz Džodhupru, Radžastānas azūra pilsēta. Pa ceļam Jūs sagaida neliela ekskursija uz Mandora dārziem kuros atrodas dažādi krāšņi tempļi. Nakts viesnīcā.

7. diena
Šorīt dosieties uz Mehrangrah cietoksni. 15 gs cietoksnis ar krāšņu dārzu, kas atrodas klintīs virs pilsētas. Izcilas arhitektūras paraugi. Pēc ekskursijas transfērs uz Udaipuru, romantisku un skaistu pilsētu, kas atrodas ezeru krastos. Tāpat apstāsieties uz ekskursiju Ranakpur templī, kas pazīstams ar savām grandiozajām skulptūrām un satriecoši izgrieztiem akmeņiem. Ierašanās Udaipurā, nakts viesnīcā..

8. diena
Pēc brokastīm Udaipura pils apmeklējums, viens no lielākajiem pils kompleksiem Radžastānā. Par papildmaksu iespējams kruīzs pa Pičola ezeru. Par papildmaksu iespējama ekskursija uz Eklingži. Nakts Udaipurā.

9. diena
Pēc brokastīm transfērs uz Puškaru, kur reizi gadā notiek slavenais kamieļu tirgus. Tapat Puškara ir viena no piecām Indijas svētajām pilsētām. Pilsētas apskate. Puškaras ezera un dažādu tempļu apmeklējums. Nakts Puškarā.

10. diena
Pēc brokastīm apmeklēsiet Dargah Šarif – vienu no svētākajām Indijas vietām. Transfērs uz Adžemra dzelzceļa staciju, no kurienes dosieties uz Deli. Transfērs uz lidostu un lidojums mājās.

SVARĪGI!

• visas cenas norādītas par vienu personu divvietīgajā numurā
  • par iespēju pasūtīt citu ēdināšanas tipu lūdzu jautājiet mūsu menedžeriem
  • cenas norādītas sākot no zemākās cenas sezonā!
  • iespējams pasūtīt arī citas viesnīcas, pagarināt vai samazināt ceļojuma ilgumu (neatiecās uz grupu ekskursiju ceļojumiem)

Norādītajām cenām ir informatīvs raksturs. Aktuālas cenas, izmitināšanas un apstiprinājuma iespējas lūdzam precizēt, sazinoties ar menedžeriem.

PIRMS CEĻOJUMA OBLIGĀTI IZLASIET AKTUĀLO INFORMĀCIJU PAR COVID

Antario SIA ir noslēdzis 2016.gada 6.jūnijā līgumu Nr. SKV-TL-2016/16 ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru par atbalsta saņemšanu pasākuma “Starptautiskās konkurētspējas veicināšana” ietvaros, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds